۳ پاسخ

کجا آزمایش دادی؟

عزیزم چیزی نیست- خیلی بده که انقدر به خودت استرس میدی- به فکر فندقت باش

خوبه نترس چیزی نیست آزمایش های همه یکم مشکل داره بهشون میگن سلفری بگیرن مطمئن بشن ...‌‌ منم رو پسرم دادم

سوال های مرتبط