آزمایش من چهارروز تاخیر پریود ۱۰۰۰ بود میزان
برای من با شما فرقش اینه من انکار باردار هم بودم پریود شدم 😂
برای منم دقیقا عین شما رفتم پنج هفته و شش روزم بود رفتم سنو بعد گفت امروز یا فردا که شش هفته پنج روز یا شش روز باید برم دکتر گفت ساک بارداریم گفت ۹ میل بود و گفت اصلا نگران نباش میای صدای قلبشم میشنوی 🥲❤️
حالا امروز یا فردا میخوام برم یکمی استرس دارم دل تو دلم نیست
آره عزیزم من تو ۵ هفته و ۶ روز رفتم فقط ساک بارداری و کیسه زرده دیده شد و جنین نبود دو هفته بعد رفتم جنین بود و ضربان هم داشت نگران نباش
اندازه ساکم 10 mm
بود
۱۸ اردببهشت منظورته دیگه؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.