۶ پاسخ

آزمایش من چهارروز تاخیر پریود ۱۰۰۰ بود میزان

برای من با شما فرقش اینه من انکار باردار هم بودم پریود شدم 😂

برای منم دقیقا عین شما رفتم پنج هفته و شش روزم بود رفتم سنو بعد گفت امروز یا فردا که شش هفته پنج روز یا شش روز باید برم دکتر گفت ساک بارداریم گفت ۹ میل بود و گفت اصلا نگران نباش میای صدای قلبشم میشنوی 🥲❤️
حالا امروز یا فردا میخوام برم یکمی استرس دار‌م دل تو دلم نیست

آره عزیزم من تو ۵ هفته و ۶ روز رفتم فقط ساک بارداری و کیسه زرده دیده شد و جنین نبود دو هفته بعد رفتم جنین بود و ضربان هم داشت نگران نباش

اندازه ساکم 10 mm
بود

۱۸ اردببهشت منظورته دیگه؟!

سوال های مرتبط