بعد معاینه تحریکی واقعا درد ها شروع میشه؟

۴ پاسخ

نه تاثیر نداره

😐من دیروز شدم اصلا هیچ دردی ندارم هیچ حتی لکه هم ندیدم

برای همه نه

من که شروع نشده بود گلم بستگی داره من دوبار معاینه تحریکی شدم همه گفتن خونریزی هم میوفتی من به خونریزی هم نیوفتادم و اخر بدون درد خوابیدم

سوال های مرتبط

مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی
مامان ماهورا❤️ مامان ماهورا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان دلوین و آیرین مامان دلوین و آیرین روزهای ابتدایی تولد