۷ پاسخ

یک کیک میگیرم براش براش لبوبو گرفتم میخواستم تولدش بدم گفتم زمانش مهم نیست ذوقش مهمه که الان دادم بهش

هیچی 😂
فقط آتلیه میبرم
یه کیک هم خودمون میگیرم
امسال تولد نمیگیرم

تم تولدش کیتی
پدر بزرگ مادر بزرگ عمه عمو خاله دعوت میکنم شام میدم

هیچی با این گرونی حتی نمیتوم براش کادو بگیرم

ما خدا بخاد ی اتلیه دو سه تا عکس
یروز اگ هوا خوب بود باگر کیک میزنم میریم جنگل اگ بد بود میریم کافه عکس و کلیپ بگیره
یشبم مامان بزرگ بابا بزرگا بیان میخام سورپرایزش کنم

منک تا ۲سالگی وقت بسیار دارم ولی ی فکرایی هم هی میکنم

من ی جشن ۳۰ نفره گرفتم تو خونم
تم سیندرلا

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻🩵 مامان 👶🏻🩵 ۲ سالگی