۱۵ پاسخ

یه تولد‌ خانوادگی
آتلیه
کادو هم ماشین شارژی

من دیروز یه تولد ساده سه نفره گرفتم. عکسش تو تاپیک هام هست

من فردا قراره خونه مامانم بگیرم خودمون هستیم کلا هشت نفریم کیک سفارش دادم خوراکی هم یکم خریدم با ژله و شام هم ساندویچ سفارش دادم

من میبرم آتلیه بعدم یه تولد سه نفره

من میگیرم فقط کیک و میوه و دسر تمام فقط خانواده هامون رو دعوت میکنیم ی ۱۵نفر

میگیرم ولی کیک رو خودم قراره مینیمال درست کنم چووون خیییلی گرووووون شده، تم هم چندتا بادکنک و ریسه سفارش دادم از ارزون ترین جا، میوه هم قراره فقط هندونه باشه با سالاد ماکارونی و ژله، بعد شام

من نمیدونم چیکار کنم! بخوام عصرونه بدم و فقط خانوما باشن و بچه هاشون حدود ۲۵ نفر میشیم
هم خسته میشم خیلی هم خب یکم هزینه ها میره بالا
چون واسه همسراشون هم میفرستم
نمیدونم چه کنم

من به امیدخدا مرداد براش تولد میگیرم ولی کوچیک و خودمونی . هیچکس رو هم دعوت نمیکنم

اره میگیرم جمعه تولدشه

یه تولد خیلی کوچیک شاید سه نفره شاید بیشتر

من دلم میخاد بگیرم ولی چون خودمو شوهرمم غریب هستیم تعدادمون هم زیاده که بخام فقط خودمونی باشه موندم

دلم می‌خواد بگیرم
احتمالا یه تولد کوچیک بگیرم

میگیرم

امسال ميگيرم ايشالله

من گرفتم کوچیک و خودمونی

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻🩵 مامان 👶🏻🩵 ۲ سالگی