۹ پاسخ

من مهمونام کمن
میخام زرشک پلو با مرغ درست کنم، کیک،‌پفیلا و پفک، ژله، بستنی، شربت آبلیمو، میوه، تخمه و شکلات و اینام ک هست.

امسال احتمالا باغ یکی از اشناهامون بگیریم میخوام دو سه مدل فینگرفود همراه مزه بذارم برای شام هم همسرم برگر درست کنه اگر باز برنامه عوض نشه

پارسال سالاد ماکارانی و کیک مرغ تک نفره کوفته برنجی ،بیورینگ بادمجون ،بورک گوشت با میوه و کیک و چیپس و ‌پفک شربت هم برای ولکام دادم یه مدلم دسر موزو بیسکویت درست کردم

امسال که باردارم نمیتونم تولد بگیرم سه تایی خودمون یه کیک می‌خریم تولد میگیریم
ولی پارسال عصری تولد گرفتم زنونه هم طرف خودم هم شوهرم برای عصرونه هم ساندویچ الویه درست کردم ، سالاد ماکارونی ، پیراشکی مرغ ، ژله ، خوراکی و میوه و آبمیوه
آهنگ و رقصم داشتیم

دو سالگیش تولد نگرفتم
یک سالگیش غذام قورمه سبزی و زرشک پلو با مرغ بود
پذیرایی هم ژله و دنت و میوه و آبمیوه و چیپس و پفک و خود کیک

امسال هنوز تصمیم نگرفتم ولی پارسال برا شام جوجه و قرمه سبزی و سالادکاهو و سالادماکارانی و دسر بود برا پذیرایی پفک و پفیلا و شربت و میوه و کیک تولد با چای

پارسال تو تالاذ بود امسال خونه
پذیرایی عصرمون ( شیرینی تی تابی به جای کیک)
دسر پانسپانیا ظروف تک نفره /کیک دو طبقه ولی خودمون خوردیم تقسیم خانواده ها / دلمه دو مدل/ بورک گوشت قارچ/سالاد الویه تو باگت های دایره)تخمه با اجیل)شربت پرتقال / نوشابه
(شام هم ۲۵نفر بودیم ،کباب بناب با برنجو مختلقاتش،و سوپ سالاد)
امسالم (شام )بغد شامم هم دسرو شیرینی کیک و دلمه
چونن شام میان دیگ نمیخامم زیاد روی کنم چون خورده نمیشه بغد شام هیچی

من کیک خونگی دسر پفیلا تخمه پیراشکی سوسیس شربت چای

منکه نکردم ولی اینکار کن
اگه مهمون زیاده : سالاد اولویه سالاد ماکارنی کیک تولد پفیلا خوراکی رقص بادکنک میوه شربت اهنگ تولد
اگه مهمونات کمه زرشک پلو با مرغ و کیک تولد و پفیلا و بادکنک میوه

سوال های مرتبط

مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 ۲ سالگی