۵ پاسخ

تم تولد دخترم و خودت میدونی 😂نگرفتم دیگه هنوز تولدشون نشده

خودمم یه کارت بردم چاپ کردم روش عکس دخترم رو چسبوندم با این شمع ها به عنوان گیفت دادم

برای دختر من شمع سفارش دادم البته عکس تکی توی گوشیم نداریم

تصویر

من تولد خودمونی میگیرم
یه دکور با بادکنک و ریسه میزنم و کیک و خوراکی
گیفت و ... نمیگیرم دیگه

خودت ایده ای نداری ؟
منم خرداد تولد پسرمه نمیدونم چکار کنم😕

سوال های مرتبط

مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی