ایشالله سه نفری بیرون میریم
پارسال مفصل گرفتیم
عزیزززززم انگار دیروز بود تولد یکسالگیشو گذاشتی😍😍😍گفتی برق رفته حموم نکردم اینا درسته ?😍
فاطمهه چطوری خوبی ؟!
من بلاخره رفتم ارتودنسیو انجامش دادممم
برای تولد یکسالگی کمیل من چیز خاصی درست نکردم وقت نمیکردم دست تنها بودم
کیک که از بیرون
کوکی گردوشکلات
کوکی پسته
روکر موز
ژله
غذا هم چلوکباب و مخلفاتش بود
دیگه یادم نیست واقعا
چیا درست کردی عکس دقیق تر میفرستی ببینیم ❤️
تم سبزکرم بزن خیلی ناز میشه عروسکی و اینا یکم قدیمی شده
پذیراییم نمیدونم والا هم میتونی چند مدل فست فود درست کنی هم برنجی با کباب اینا درست کنی اگه جا داری کباب درست کنی خیلی راحت تره برای میزم فقط کیک بزار خیلی شیک تره با میوه و ژله
فاطمه گفتی چه شیر پاستویزه ای میدی ب ماهک
من دوس داشتم پارسال بگیرم نشد.. ایشالله امسال بشه توخونمون بگیریم تم ازبیرون سفارش بدم و کیک و یچیز ساده نظرمه
بنظرم یا تم ساده نود بزن یا رنگین کمونی یا سبز خیلیییی ملایم
اگه فینگرفود میخوای بزاری ک فینگرفوده (مینی پیتزا/ مینی همبرگر/ سمبوسه/ کیک مرغ/ پیراشکی گوشت یا سوسیس) با سالاد اندونزی و سالاد ماکارونی هم میتونی تک نفره درست کنی هم تو ظرف بزرگ بزاری ژله هم همچنین
ولی اگ پلویی میخوای درست کنی بنظرم جوجه و کباب بگیر با سالاد اندونزی و سالاد کاهو و ماست و سبزی و دور چین غذا(زیتون، خیارشور، کلم بروکلی، ترشی کلم بنفش) دوغ و نوشابه
کیک تولدم ی کیک ساده دخترونه همرنگ تمش بگیر خیلی جینگیلی نکن چون الان ساده شیکتره
اینم عکس دیگه
تولد 20 نفره پارسال
چقدر ذلم میخواست تولد با تعداد زیاد بگیرم برای دخترم اما نشد امسال🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.