۹ پاسخ

اینم درست کردم واسه بچه ها جهت ایده بود این عکسا اگه دوست داشتی

تصویر

واین هم

تصویر

اینم یک عکس دیگه از همون میز

تصویر

پیراشکی ،کیک الویه،همبر مینی،پیتزا مینی

تصویر

پارسال گرفتم این تم و کیک بود دخترانه البته از میزم چند تا عکس ساده دارم میفرستم

تصویر

چه مامانای فعالی ما که تا از آتلیه برگشتیم سر شب بود شوهرم یهو مهمونی دادنش گل کرد وگرنه قرار نبود تولد بگیریم
دیگه فقط پفیلا و ژله درست کردم و کیک و پفک و چیپس
وگرنه یا الویه درست میکردم یا ساندویج مرغ و مینی برگر خیلی بامزه س

من ژامبون بوقلمون گوشت و مرغ گرفتم گرد کوچیک بعد سیخ فینگرفود و گوجه گیلاسی و پنیر رنگی کاله که مربع کوچیک هستن گرفتم به ترتیب زدم به سیخ
ناگت اماده هم سرخ کردم همونطور نصفشون کردم زدم سیخ و روشون زیتون بی هسته زدم
رول سوسیس درست کردم یه تیکه نون تست و‌با وردنه صافش کردم بعد یه لایه پنیر ورقه ایی گذاشتم پیچیدم دور سوسیس تو تخم مرغ هم زده زدم بعدش هم ارد سوخاری و سرخش کردم اونارم دونه ایی زدم به سیخ کنارش سس چیلی تای و کچاب گذاشتم
کاپ های سالاد سزار درست کن
ژله درسته و دسر دونه ایی درست کردم برا روی میز
سالاد بروکلی هم درست کردم میزمو قشنگ تر کرده بود مهمونا هم دوست داشتن

همه اشون هم راحت بودن یه ساعته جمع شد کلا اگر فرصت بیشتر داشتین چیزای مختلف هم میتونید درست کنید من چون شام هم میخواستم بزارم خیلی وقت برا فینگر فود نزاشتم

الویه درست کن
نون تست رو چهار قسمت کن
بکش وسطش یه ورق گوجه یا کاهو کوچولو بزار روش نون بزار روش بعد با خلال دندون یه زیتون بزن رو سرش

وای منم اردیبهشت تولد آوین هیچ ایده ای ندارم🥲

سوال های مرتبط