الان منسوخ شده چون بایدبذاری بچه خودش اون مراحل رشدی رو طی کنه و ماهیچه هاش قوی شه به وقتش چهار دست وپا بره .الان همه دکترا میگن نخرید حتی میگه او مراحل رشد طبیعی برای مغزشم خوبه
من بچمو از شیش ماهگی گذاشتم تو روروئک و ۱۰ ماهگی راه افتاد
با توجه به هزینه ش بنظرم ارزش خرید نداره
مگر اینکه از کسی قرض بگیری
تاثیر معمولی
مگر اینکه بچت خوشش بیاد
دختر من که بزور مینشست
من بچم و از ۶ ماهگی گزاشتم الان قشنگ هم رو پاش وامیسه هم مبل و درودیوار و میگیره راه میره
عظلاپاشو قوی میکنه
سلام ممکنه باعث تاخیر در راه رفتن بشه بهتره بچه همه مراحل رشدی رو خودش طی کنه
من سه ماهی استفاده کردم عالی بود از ۵ ماهگی تا ۸ عالی و مفید الانم یکماهه راه میره
مهم سلامتیشه زود راه افتادن که مهم نیست
توجه توجه 🎩
✨تخفیف ویژه فقط برای یک روز ✨
📷ادیت حرفه ای و خاص عکس با همه تم ها
💎هر عکس فقط💰 ۱۵ تومان 🎁فرصت عالی برای ثبت خاطرات ⏳همین حالا سفارش بده
در واتساپ یا ایتا پیام بدید به شماره زیر
09938953385
پسر منم اصلا دوس نداره وقتی میشینه تو روروئک کریه میکنه بنظر من خیلی کمک میکنه تا زود راه بیوفتن
سلام عزیزم نه تو زود راه افتادن تاثیری نداره حتی میگن امکانش هست که از لحاظ حرکتی عقب بیوفتن ولی خب بعضی وقتا چاره ای نیست و به اجبار استفاده میکنیم
پسر من اخرای 9ماه راه افتاد
عالیهه
خیلی خوبه سریع راه میوفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.