۳ پاسخ

نمیدونم به من که هم دکتر سونو گف هم دکتر دیگه گفت تا ۳۵ هفته باید بچرخه .بعدش بزرگترمیشه فضا کوچیکه براش نمیتونه دیگه بچرخه

من ۳۱هفته رفتم سونو گفتن بریچه .قبلشو نمیدونم ...بهم گفتن تا ۳۵هفته نچرخید دگ نمیچرخه

من بچم بریچه .یوگای بارداری میرم خونه هم همون حرکتارو انجام میدم .کیسه آب گرم میزارم زیر شکمم...

سوال های مرتبط

مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی