خانما من بچم بریچه چکار کنم بچرخه ک زایمانم طبیعی بشه؟؟

۳ پاسخ

اما الان خیلی زوده عجله نکن میچرخه .. تا هفته ۳۶ اگر نچرخید برو سراغش

حرکت سجده خیلی عالیه چندتا حرکت ورزشی هست تو گوگل سرچ کنی میاد

منم خیلی از زایمان طبیعی میترسم

سوال های مرتبط