خانوما انومالی چقدر دادید

۱۰ پاسخ

۲۹۰۰بدون بیمه

من با تامین ۹۵۰ اینا

۳۵۸۰۰۰۰
همراه با داپلر و طول سرویکس

من زنگ زدم مطب میگه ۱۶۰۰

۱و ۳۰۰شد

1700بیمه تامین اجتماعی

امروز دادم 2500آزاد

من 1562000

آزاد بود ۱۱۴۰

من با بیمه سلامت ۱۰۵۰دادم

سوال های مرتبط

مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی