۱۴ پاسخ

۲۰روزگی

منم ۳ماه و۱۷ روزش بود

هنوز سوراخ نکردیم

۴ماهگی

یه ماه میشه سوراخ کردم

۴۰روزگیش

نگه داشتم ۶ ماهگی

منم سوراخ نکردمه باید کجا ببریم که سوراخ کنن

میزارم با اختبار خودش

دخترمن داره ۶ ماه تموم میکنه هنوز سوراخ نکردم

3 ماهگی

منن هنوز سوراخ نکردم

۳ ماهگی

۳ماهگی ، ولی براشماهم دیرنشده

سوال های مرتبط

مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 ۱۴ ماهگی