عدسی در شیردهی مشکلی داره؟

۲ پاسخ

نفخ داره فراوووون

بله نفخ زياد داره اذيت ميشه

سوال های مرتبط

مامان مامان مهربون مامان مامان مهربون ۱۶ ماهگی
مامان نیکان ،قند من مامان نیکان ،قند من ۱۰ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی