شما توی شیردهی عدسی خوردین ک کاری نشده؟

۵ پاسخ

من همه چیز میخورم روش هم عرق کلپوره میخورم و گلاب
بچه هم هیچی نمیشه

هیچی نمیشه بخورین فوقش یکم دل درد بهش میدی اگه دیدی بی قراره

عدس اول تو برنج درست کن بخور من همین کار کردم برنج عدس درست کردم بعد عدسی درست کردم

دکتر بهم گفت نفاخ هست
منم تا دیروز نمی‌خوردم ولی دیروز یه کاسه خوردم هیچی نشد اگه بچه نفخ نکنه بتونی بخوری خیلی خوبه
یه بار بخور اگه نینی اذیت شد دیگه نخور

والا من خیلی دوست دارم میگن خیلی نفخ داره نخوردم دیگه😞

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۳ ماهگی
مامان ✨🧸delvin🧸✨ مامان ✨🧸delvin🧸✨ ۴ ماهگی
مامان نهال☘️ مامان نهال☘️ ۷ ماهگی