۳ پاسخ

من پنج شنبه جمعه ها کلا جوجه و کباب میخورم برای رستوران همسرم میاره هر چی حساس تر باشی بدتره

آره بابا. همچی بخور

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۳ ماهگی
مامان ✨🧸delvin🧸✨ مامان ✨🧸delvin🧸✨ ۴ ماهگی
مامان آدوین مامان آدوین ۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان آریا و آتوسا مامان آریا و آتوسا ۱۰ ماهگی