تو شیردهی باقله خوردین؟

۵ پاسخ

الان خوردم خیلی پشیمون نزدیکه دست کنم بالا بیارم میترسم رو آوردم به مامانا

من دو بار با برنج تو این دوماه درست کردم خوردم

من تازه الانا یبار خوردم مگ چیه

نه میگن ممکمه حساست نشون بده ریسک نکن نفخش به کنار

من‌تا۳ماهگی بچه هییچ‌جبوباتی نخوردم

سوال های مرتبط

مامان ✨🧸delvin🧸✨ مامان ✨🧸delvin🧸✨ ۴ ماهگی
مامان دلارا💗 مامان دلارا💗 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان آریا و آتوسا مامان آریا و آتوسا ۱۰ ماهگی