خانما شما تو شیردهی امگا ۳ خوردین ؟

۱ پاسخ

نه عزیزم من هیچ ویتامین تکی نخوردم
من مولتی ویتامین خوردم که همه چیز داره

سوال های مرتبط

مامان آریا و آتوسا مامان آریا و آتوسا ۱۰ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۳ ماهگی
مامان ✨🧸delvin🧸✨ مامان ✨🧸delvin🧸✨ ۴ ماهگی