مامانا ۵ماهگی بزارم روروئک اشکال نداره؟

۶ پاسخ

من میزارم پنج یا ده دقیقه بیشتر نه

من میزارم چون معمولا میگه منو سر پاه نگهدار
قشنگ راه میبره

من از 5 گذاشتم بستگی ب بچت داره

من میزارم ولی کم

وقتی بتونه بشینه
تقریبا از شش 6ماه

زوده بنظرم

سوال های مرتبط

مامان علیسان کوچولو❤️ مامان علیسان کوچولو❤️ ۱ سالگی
مامان گل پسری 💙👶🤰 مامان گل پسری 💙👶🤰 ۷ ماهگی
مامان دلوین 🩷🍃 مامان دلوین 🩷🍃 ۱۱ ماهگی