ازصبح احساس میکنم یطرف شکمم گرفته چراااا

۴ پاسخ

اره بخدا برا من که ناخواسته ام بود اصلا دیگه طاقت درد بچه داری این داستان ها رو ندارم

یه جورایی مثل درد زایمان اما شدتش کمتر

اره منم ی طرف شکمم درد دارم بنظرم
استخون واژنم
کمرم
وای نمی‌دونم اصلا

منم از دیشب اینجوری ام انگار انقباض هم دارم موندم چی کار کنم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی