مامانا شوینده های نوزاد چ مارکی خوبه ؟

۷ پاسخ

من همه شو فیروز گرفتم

همین یکی از خانمها فرستاد

تصویر

فیروز خیلی خوبه من واس پسرم همرو فیروز میگیرم..مای بی بی ک خوب نیست شوینده اش خیلی بوش زیاده

مارک خارجی هم بخای فقط جانسون

فیروز فقط

من بی بی بند گرفتم

من فیروز گرفتم چون از بوش خیلی خوشم اومد

سوال های مرتبط

مامان میبد مامان میبد روزهای ابتدایی تولد