۳ پاسخ

یکم نبات خودت بخور چیز سردی خوردی حتما

از سه ماه به بعد کلا اب دهنشون زیاد میشه چون داره بثه هاشون سفت میشه

رفلاکس پنهان داره عزیزم یا بینی هاش کیپه
دماغش چرب کن اسپری بزن

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۳ ماهگی
مامان ماهور ♥💗 مامان ماهور ♥💗 ۱۰ ماهگی
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی