از دهن پسرم زیاد آب میاد
نشونه چیه؟

۴ پاسخ

بخاطر رفلاکسشه

رفلاکس داره

دهنش میبوسین؟ چون برا دخترم از دوماه و نیم اومد دکتر گفت خواست لثه سفت کنه

شیرخودتومیدی؟ اگه اره حتما سردی خوردی

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۴ ماهگی