از چند هفتگی باید توالت فرنگی استفاده کنم؟

۶ پاسخ

من یکی دوهفتس داره فشار میاد بهم تازه دارم استفاده میکنم خیلی خوبه

از همین الان استفاده کن

من از ۸ ماهگی استفاده کردم

بایدی نیس
خیلیا ازهمون اول ک حامله میشن از فرنکی استفاده میکنن
خیلی ها هم اصن استفاده نمیکنن..
بستکی به خودت داره…
مثلا خواهر سوهرم میگف‌من چون میخواستم حتما طبیعی باشم اصلا فرنکی نرفتم ولی اون یکی خواهرشوهرم ازهمون روزی ک فهمید حامله رفته فرنکی با اینکه هیچ مشکلی نداش

من از۱۵استفاده کردم کاش زودتر استفاده میکردم

مگه حتما باید استفاده کنیم؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ✨الارا✨ مامان ✨الارا✨ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری