خانما از هفته چند توالت فرنگی استفاده کردین

۱۲ پاسخ

من از قبل بارداری تا الان مهمونی برم فرنگی نباشه عذاب میکشم

از اول

از اول

از قبل از بارداري

واااییی من بدم میاد فرنگی متنففررررممم چیکار کنم
الانم ایرانی میرم
خیلی بد؟؟

من از ۲۰هفته

از هفته ۲۱ یا ۲۲ استفاده کردم تا الان

من تا الان ایرانی استفاده می‌کردم ولی الان فقط خشک کردنی ی زره اذیت میشم چون دستمال نمیرسه

من از همون اول فرنگی استفاده میکنم

از اول

از اول کلا فرنگی مینشستم قبلشم اما الان اصن نمیتونم ایرانی بشینم فشار میاد ب شکمم

از اول تا الان🫠

سوال های مرتبط

مامان ✨الارا✨ مامان ✨الارا✨ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری