از همون اول که متوجه شدم باردارم
ما کلا فرنگی داریم و کلا فرنگی میشستم 🥲
من از الان به بعد میخوام استفاده کنم فردا وارد ۱۶ هفته میشم
منم تا الان همیشه ایرانی
من از همون اول تاالان
من از هفته سی و پنج به بعد اونم به زور همسرم چون بدم میومد استفاده کنم😬
من از اول استفاده کردم
والا من از اول تا اخرش استفاده نکردم
🥲من از ۲۴ هفته دیگ همش دارم از فرنگی استفاده میکنم
از همون اول
وای من خیلی بدم میاد حتما باید استفاده کنیم؟
از اول ..کلا فرنگی استفادا میکنم غیربارداری هم
از همون اول که فهمیدم باردارم
عزیزم اگر یبوستی یا سرویکست پایینه بهتره از توالت فرنگی استفاده کنی
از ۱۳هفتع که سرکلاژ شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.