۸ پاسخ

مبارکه😍 دختر تنبل مام هنوز نزده😂

مبارکا باشه.😍😍😍
ولی خیلی مراقب باشه که یهویی دستشو نکنه توی کلید پیریز برق خطرناکه

میگن غلت زد یعنی اینکه به پهلو میشن ؟یا باید کامل بره رو شکم دمر شه

دختر من تازه دو روزه میزنه خخخ

دخترمن ۴ ماه و۱۱ روز داره هنوزنزده

وای پسر من ۴ ماهو ۲۰ روزشه نزده . خیلی تو فکرم همش . تا کی وقت دارن

تنبل نیست که ماشالله بهش، دخترمن ۵ماهگی غلت زد

خب مبارکه😍

سوال های مرتبط

مامان سُها⭐ مامان سُها⭐ ۱۱ ماهگی
مامان بارانا مامان بارانا ۶ ماهگی