سلام کسی تست نمک برای تعیین جنسیت انجام داداه؟

۲ پاسخ

تست نمک چجوریه؟ من. جوش شیرین رو انجام دادم فعلا که با سونو ان تی که احتمالی میگه درست درومده،منتظر آنومالی هستم ببینم چی میشه

اولین بار میشنوم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان نیاوش مامان نیاوش هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامانی  منتظترم مامان مامانی منتظترم هفته سیزدهم بارداری