بچه من اصلا نمیگیره
اجی نی نیت انگار۲روزشه اول که پاقدمش مبارک باشه عزیزم☺️ بعدش من داره دوماهش میشه هنوزنتونستم مقاومتشو درمقابل پستونک بشکونم انشالله که شمابتونی😅✋
۲ روزه خ زوده که طفلکی
من یکم اب نبات درست کردم میزنم به اون میزارم دهنش
یکم بزنش به شیرت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.