پسر من نگرفت اما بچه های جاریم میگرفتن بهش گفتم جریان چیه میگفت از روز اول بهش بده بخوره
از روز اول باید میدادی من اینقدر بهم گفتن از روز اول نده به حرف هیچکس نکردم الان عادت کرده با پستونک میخوابه
شیرخشک
عزیزم بایدازاول میدادی ازوقتی ک به دنیااومد
دختر من کلا نگرفت،باهر ترفندی
ولش کن بدش میاد لابد
اتفاقا پستونک نخورن بهتره
قطره آد بده بعد پستونک میگیرع یا هم یکم شیر بزا بخوره سه چهار مک بهد پستونک بزار دهنش
پسر منم نمیگیره هیچ راهی نداره
عوق میزنه😑
ویتامین اد بزن سرش هی بنداز دهنش
برا منم نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.