۷ پاسخ

منم ب دخترم ۶۰ تا میدم همینکه در میارم تموم میشه باز انگار میخاد گریه کنه بلندش میکنم اینا اروم میشه ۱ ساعت بعدش باز گریه میکنه دنبال شیر میگرده پستونکم اگه گرسنه باشه مک میزنه ببینه چیزی نمیاد اصلا نمیگیره ولی ۹۰ تا بدم اروم میشه میخابه ولی باز اینجا میگن خیلی زیاده فلانه ادم میترسه فعلا همون ۶۰ تا رو میدم 🙁

وسطش هم تموم کرد سینتو بنداز دهنش

ببین میدونی چیکار کن دکتر به من گفت بین ۶۰ - ۹۰ آب بریز بعد دو پیمونه شیر خشک بریز یکم رقیق تر درست کنی وزنش بالا نمیره خیلی

والا بچه منم همینه سر همین وزنش رفته بالا

بچه منم تو سن دختر شما اینطوری میکرد گاها چون گرسنه بود دیگه منم میدادم اروم میشد چیکار میشه کرد بچع با بچه فرق داره دیگه

عزیزم این حرکتش از گرسنگی نیس ولع مکیدن داره پستونک بزار دهنش .حجم شیرش همین الان هم نسبت به سنش یکم زیاده بیشترش نکن رفلاکس میگیره خیلی دوتاتون اذیت میشین

باید با دکترش مشورت کنی عزیزم زیاد هم شیر بدی رفلاکس معده میگیره

سوال های مرتبط