خانوما توروبه قرآن قسمتون میدم هرکی در حد توانش داره کمکم کنه پول ندارم داروهای رفلاکس بچم بخرم رفلاکس شدید داره همش گریه میکنه شوهرم بیکاره به مشکل خوردیم در حد توانتون شده ده هزارم همگی کمکم کنید بتونم داروهاشو بخرم دستم به دامنتون
من دقیقا نوزاد بود چون هی میخواست زیاد میدادم رفلاکس گرفت ولی میدونم خیلی سخته بچه سیر بخواد ندی بهش من همین الانم سعی میکنم کم بدم ولی گریه میکنه میخوره بالا میاره😔
نوزاد منم اینجوریبود ب خاطر همین رفلاکس گرفت چون بعدش بالامیاره اضافیارو
سعی کن پستونک بدی بهش
اگر احساس میکنی کولیک ورفلاکس پنهان نداره بده ولی اکثر نوزادا ولع مکیدن دارن زیاد بدی دلدردمیگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.