خانوما سنو رشد تا می وقت هست انجام بدم

۶ پاسخ

۲۸ تا۳۴ هفته وقت داری

منم نرفتم..... اینقدر هزینه ها سنگین شده که اصلا نمیشه که برم🥲گذاشتم همسرم حقوق بگیره بعد برم

تا ۳۴ هفته

سلام
وقت هست برو
من ۲۹ رفتم نوشته ۳۲ تا ۳۴ تکرار کن
بهتره بری که اگه وزنش کمه دکتر بگه چیکار کنی وزنش بیاد بالا

مرسی پس یه هفته وقت دارم

۳۳ هفته

سوال های مرتبط

مامان حبه قندم🩷 مامان حبه قندم🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد💙😘 مامان هیراد💙😘 هفته سی‌ودوم بارداری