به من گفتن۳۸ هفته برو هفته دیگه میرم
من قبلا ۳۵میرفتم
ولی حالا زود نمیرم چون ممکنه همه چی خوب نباشه بعد دوباره هم باید برم
منم همین برام سواله... چکاپ بعدیم و دکتر زده 30 دی... میترسم به اونجا نرسم.... مطمئنم بچم سرش بالاست و با پاس.... میترسم نچرخه برای زایمان طبیعی 😢
بین 31تا 34 ولی من 35 رفتم
من ۳۹هفته باید برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.