آخرین سونو واسه وضعیت قرارگیری نینی کی هست؟؟؟

۵ پاسخ

به من گفتن۳۸ هفته برو هفته دیگه میرم

من قبلا ۳۵میرفتم
ولی حالا زود نمیرم چون ممکنه همه چی خوب نباشه بعد دوباره هم باید برم

منم همین برام سواله... چکاپ بعدیم و دکتر زده 30 دی... میترسم به اونجا نرسم.... مطمئنم بچم سرش بالاست و با پاس.... میترسم نچرخه برای زایمان طبیعی 😢

بین 31تا 34 ولی من 35 رفتم

من ۳۹هفته باید برم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۴ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۸ ماهگی