اسم روشا قشنگه یا آرنیکا ؟دلین چطوره چقد سخته اوووف

۳ پاسخ

خیلی سخته اسم انتخاب کردن من که از آخر قرعه کشی کردیم بین ماهلین و آریسا وآریسا اسمی که شوهرم دوست داشت در اومد

دلین قشنگه

آرنیکا رو ی بنده خدایی پیر بود میگف امریکا😂😂🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان بنیسا مامان بنیسا ۶ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۶ ماهگی
مامان بنیسا مامان بنیسا ۶ ماهگی
مامان نخود💗💗لاوین مامان نخود💗💗لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان Rose مامان Rose ۸ ماهگی