هم هفته های من چه دارویی می‌خورید من هیچی

۹ پاسخ

من هیچی نمیخوردم فقط زینک آهن کلسیم تیروئید همین

باید باید تا ۱۶هفته فولیک اسید و ویتامین د مصرف کنی همین الان بخر هروز یدونه بخور

چرانمیخوری؟
حتما حتمااسیدفولیک باید بخوری و ویتامینd

هر روز باید ویتامین دی بعد ناهار و اسید فولیک بخوری

باید تا ۱۴.۱۵ هفته فولیک اسید فقط بخوری

باید فولیک اسید و ویتامین د بخوری
چرا هیچی مگه دکتر نمیری

فولوک و د۳ ۱۰۰۰ باید بخوری

شما حتما حتما باید ویتامین دی و اسید فولیک بخوری
خیلی خطر ناکه نخوری ها

فعلا باید فولیک اسید بخوری. تا هفته ۱۶

سوال های مرتبط

مامان الوچه‌مامانش مامان الوچه‌مامانش ۳ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته بیستم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان دختری 👣🩷 مامان دختری 👣🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌ام بارداری