مامانا ضربان قلب تا چند باشه اوکیه ؟؟؟؟

۳ پاسخ

سلام گلم من یه شب خیلی بالا بود ضربان قلبم ۳روز بستری بودم
دکترم گفت نهایت تا ۱۱۰ اوکی بیشتر بود برو بیمارستان

از ۱۱۰ تا ۱۸۰ اینا اوکیه فکر کنم

برا دختر من تا ۱۷۰ بود دکتر چیزی نگفت

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان دونه انارم💝💝 مامان دونه انارم💝💝 ۲ ماهگی