سلام دوستان، طبیعیه من ماه آخر دارم وزن کم میکنم؟

۵ پاسخ

منم تو دوهفته ۲ کیلو کم کردم. البته من ویار و تهوعم برگشته معدمم مشکل داره نمیتونم غذا بخورم

منم ثابت موندم

من دو هفته ماه آخر ۴کیلو زیاد کردم و دکترم گفت همه ماه آخر باید کم کنن وگرنه زایمانت خیلی سخت میشه
واسه همین سعی کردم وزنم رو کم کنم
شماهم سعی کن چیزای مقوی بخوری ولی وزن کم کردن اشکالی نداره عالی هست

من اشتهام کم شده فقط برا بچه مجبورم چیزای مقوی بخورم

منم خیلی وزن کم کردم کم خونی شدید دارم

سوال های مرتبط

مامان شاهان‌ونیکان🐣 مامان شاهان‌ونیکان🐣 ۲ ماهگی