خانوما وزن جنین بالای ۴ باشه سزارین میکنن؟؟

۸ پاسخ

سلام عزیز ا من دخترمسه روز به دنیا آمده از مسانش یه چیزایی سفید مثل ترشح میاد دلیلش چیه ؟
از دیشب تا به الان مدفوع نکرده
شیر خودمو میخوره .تو رو خدا کسی چیزی میدونه راه نمایی کنه

تا 4300 طبیعی میشه

من 3600بود طبیعی ولی داغون شدم

نه بچه دوست من ۴ کیلو به بالا بود طبیعی زایمان کرد

نه لزوما عزیزم

نه طبیعی هم میشه

تا ۴۵۰۰هم شنیدم راه داره طبیعی بشه

سلام عزیزم
آره

سوال های مرتبط