به بچهاتون پستونک میدین؟؟

۱۲ پاسخ

برای خواب

سلام آره

نه دخترم دوست نداره نگرفت

اره آرامش میده بهش

اره.

آره اما خودش نمیتونه نگه دار باید براش نگه دارم تا مک بزنه

بله.

نه.

نه دوست نداره

آره میدم هم برای رفلاکس خوبه هم خوابش

نه.

اره.

سوال های مرتبط

مامان آیسا 🫧💗👶🏻 مامان آیسا 🫧💗👶🏻 ۷ ماهگی
مامان محمد امین🚙🩵 مامان محمد امین🚙🩵 ۱ سالگی
مامان محمد امین🚙🩵 مامان محمد امین🚙🩵 ۱ سالگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آنیدا مامان آنیدا ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه💜🎀 مامان فاطمه💜🎀 ۹ ماهگی
مامان محمــد صــدرا👶🏻🫀💋 مامان محمــد صــدرا👶🏻🫀💋 ۸ ماهگی