۴ پاسخ

منم همین حدودا یادمه بچم بود

خوبه پسرمن یادمه ۲۰۹ گرم بود

الان وزن مطرح نیست بعد از ۲۸هفتع مهمه همینطوری فقط برس به خودت

خوبه
نینی خوشگلمون دخمله یا پسر

سوال های مرتبط

مامان فاطیما و مهراد مامان فاطیما و مهراد ۱ سالگی
مامان ماهلین🤍 مامان ماهلین🤍 ۱۴ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۶ ماهگی