اینو میدین ب نی نیاتون خوبه چقد میدین ؟؟



نوزاد نوزاد

تصویر
۷ پاسخ

اره دو نیم سیسی

اگه بی قرار باشه شب یک سیسی میدم

دکترش گفت دو سیسی هر هشت ساعت

اره من روزی ۴ بار میدم

اره روزی سه بار هرباریه قطره چکون

روزی دوتا ۵سیسی

من این لعنتی رو دادم ک بچم رفلاکس گرفت بریزش دور بابا

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی