اسم پسر تیام قشنگتره یا پاشا؟

۹ پاسخ

من اسم پسرمو قراره بزارم تیام

تیام.

تیام

تیام.

تیام..

پاشا🥹

وای خدای من پاشا خیلی نازه

تیام کردیه یعنی چشمانم پاشا ترکیه ب معنی اقا،محترم ،قدرتمند

تیام فک کنم مشترک ما برا دختر میزاریم

سوال های مرتبط

مامان دختری و پسری مامان دختری و پسری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هیراد🩵👼 مامان هیراد🩵👼 ۲ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۷ ماهگی
مامان ماهی چوکولو 💙 مامان ماهی چوکولو 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرم👼وتو دلی💙 مامان پسرم👼وتو دلی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری