اسم پسر بردیا قشنگتره یا دیاکو

۱۷ پاسخ

بردیا دیاکو اصلا ی جوریه

دیاکو

دیاکو به نظرم

من عاشق اسم دیاکوام

بردیا

دیاکو

هر دو قشنگه ماهم بردیا رو انتخاب کردیم

دیاکو

جفتش قشنگه ولی بردیا قشنگ تره

قرار بود اگ پسر بود دیاکو دختر بود دلوین💞😂
ک شد دلوین

دیاکو

دیاکو

دیاکو

دیاکو

هردو عالی ولی دیاکو خیلی خوشم میاد

دیاکو

من جفتش دوست دارم
دیاکو کمی قشنگ تره

سوال های مرتبط

مامان دیاکو 💙 مامان دیاکو 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی
مامان پسرم👼وتو دلی💙 مامان پسرم👼وتو دلی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایهان💙👶 مامان ایهان💙👶 ۶ ماهگی
مامان بچه هام و تودلی مامان بچه هام و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری