۶ پاسخ

بخاطر همین حرفتو گوش نمی‌ده
اصلا با بچه ها نباید از این راه وارد شد .

خداروشکر من اونجور نیستم پسرمم واقعا شیطونه.. من از این که نمیتونم بزنمش حرصم میگیره... انگار دستامو بستن نمیتونم کتکش بزنم

واقعا بعضی وقتا ما هم حق داریم عصبی بشیم منم اصلا حوصله ندارم ولی وقتی میبینم بچه ان دلم میسوزه میگم اینا چه گناهی دارن سعی کن خودتو کنترل کنی با دعوا بدتر میشن

منم قبلا خیای میروم ولی بده خیلی باید کنترل کنی خودتو

تنها نیستی منم گاهی دیوونه میشم واقعا

🙁🙁🙁🙁🙁

سوال های مرتبط