۷ پاسخ

چرا نذاري بخوره؟
طبيعيه يه بخشي از رشدشه ، داره دنياي اطرافشو ميشناسه

طبیعیه بخشی از روند تکاملشونه فقط حواست باشه دستش کثیف نباشه

سلام من شنیدم بخشی از رشدش هست که انگشتش بخوره

طبیعیه دستاش بشو بذار بخوره در نیار

اصلا کاری نداشته باش عزیزم اون داره شروع میکنه دنیای اطرافشو کشف کنه که اولشو با دستاش شروع میکنه بعد وسایلی که میتونه تو دستش بگیره رو میبره سمت دهنش ، حالا ممکنه پاهاشم بخوره
تا دوسالگی مرحله رشد دهانی کودکه اصلا مانع نشو

اصلا نباید مانع بشی دست خوردن بچه خیلی مفیده که مهم ترینش اینه نوزاد فکش برای جویدن اماده میشه

نزار بخوره پستونک بزار دهنش

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری