۱۰ پاسخ

من از ۲۲هفته به بعد قشنگ حس کردم🐣😍❤️

من از هفته ۱۵ اروم اروم حس کردم

21هفته

من 20هفته ولی الان دو روز حس نمی کنم

۲۲حس کردم الان تکون میخوره ولی می‌خوام محکم تر حس کنم.

۲۰هفته بود خیلی کم حس کردم الان دوسه روزه بنظرم چیزی حس نمیکنم امروز یکم طاق باز خوابیدم یه کوچولو حس کردم میگن جای نگرانی نیست

من یه هفته ای هست حس میکنم

بچه ها جفت پایین بچه میره بالا نگرانم میشه خواهران بگی کیها تجربه دارن

من تو 19هفته

۲۰ هفته به بعد
۱۸ هفته فقط حس حباب ترکیدن بود هر ازگاهی

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری