اوناییک جفتشون قدامیه از چند هفته تکونای نی نی رو حس کردین؟

۱۲ پاسخ

فک کنم با این تفاصیر که هنوز شما حس نکردین پس من توهم زدم که حس کردم🥺

منم از چهارده هفته هر دوروز یه بار حسش میکنم ولی خیلی اروم میزنه

منم جفتم قدامیه.بعضی وقتا مثل نبض یه چیزی حس میکنم.

من الانم متوجه نمیشم یه چیزای خیییلی کمی متوجه میشم در حدی که شک میکنم
جفتمم ۱۳ هفته رفتم آنتریور قدامی بود

من ک متوجه نمیشم هنوز

من از هفته قبل ۱۹ هفته

من هنوز حس نکردم

من 18 هفته به بعد

سلام عزیزم اگه شکم اولتونه خیلی زوده احتمالا ۱۹ یا ۲۰ هفته کم کم حس میکنی

من ۱ز ۱۹حس کردم

اونم حرکاتاش هنوز محکم اینا نیستش فق حس کردم قل خورده

۱۹هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماه نور مامان ماه نور هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری