ببلاک ar بهتره یا نان ar?

۶ پاسخ

من آپتاميل ar مي دم ، كلا مدل ar همينجوريه غليظه بايد شماره سرشيشه رو بالا تر بگيريد. من از وقتي ar مي دم سرشيشه شماره ٣ استفاده مي كنم

نان یکم سنگینه برای ماه های اول من آپتامیل یا ببلاک arمیدم بهتره شبیه شیرمادرم هست

عزیزم باید بیینی کدومش به نی نی میسازه

من بیو میل ای آر میدم تا الان که خوب بوده فقط باید زیاد هم بزنی واگرنه ممکنه یکی دوتا گلوله توش باشه

جفتش افتضاحه

من هر دو رو استفاده کردم نان خیلی بد حل میشه و از شیشه رد نمیشه ببلاک بهتر حل میشه ولی باعث یبوست میشه

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۰ ماهگی
مامان حبه انگور🧡🍼 مامان حبه انگور🧡🍼 ۲ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 ۱۳ ماهگی
مامان قند مامان قند ۳ ماهگی
مامان نیهان خانم 

💕💕💕 مامان نیهان خانم 💕💕💕 ۴ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی